- Kdo jsme
- Informace
- Management nemocnice
- Ochrana osobních údajů (GDPR)
- Kybernetická bezpečnost
- Robotické centrum
- Oddělení kvality
- Sledování kvality
- Edukační činnost
- Plán genderové rovnosti ve FTN
- Chráněný kryt – KO 17
- Čistírna odpadních vod
- Elektřina FTN
- Jesle a Mateřská školka při FTN
- Historie a fotogalerie FTN
- Fotogalerie – současnost
- Výroční zprávy FTN
- Obchodní podmínky
- Mapa a doprava
Sledování kvality
V rámci činnosti Oddělení kvality se vyhodnocují tyto indikátory kvality:
- Nežádoucí události
- Pády
- Dekubity
- Nozokomiální nákazy
- Neshody v preanalytické fázi
- Indikátory léčebné péče (plánované chirurgické výkony, reoperace, neplánované výkony, porody, komplikace, pitvy….)
- Mortalita
Certifikát národního hodnocení spokojenosti pacientů za rok 2024
Výsledky celostátního projektu "Nejlepší nemocnice ČR"
- za rok 2021
- za rok 2019
- za rok 2018
- za rok 2017
- za rok 2016
- za rok 2015
- za rok 2014
- za rok 2013
- za rok 2012
Údaje o sledování kvality v nemocnici (.pdf)
- Sledování spokojenosti hospitalizovaných klientů v TN (2011)
- Sledování spokojenosti ambulantnich klientů v TN (2011)
- Sledování spokojenosti hospitalizovaných klientů v TN (2009)
- Souhrn výsledků spokojenosti ambulantních pacientů v TN (2009)
- Sledování spokojenosti ambulantních klientů v TN (2008)
- Sledování spokojenosti hospitalizovaných klientů v TN (2008)
- Sledování spokojenosti ambulantních klientů v TN (2007)
- Sledování spokojenosti hospitalizovaných klientů v TN (2007)
- Sledování spokojenosti ambulantních klientů v TN (2006)
- Sledování spokojenosti hospitalizovaných klientů v TN (2006)
- Sledování spokojenosti klientů v TN zjišťované telefonickým dotazováním (2006)
- Sledování spokojenosti klientů v TN zjišťované telefonickým dotazováním (2005)