- Proč FTN
- Oddělení a kliniky
- Režim návštěv ve FTN
- Mapa a doprava
- Lékárna
- Lékařská pohotovostní služba
- Snadné čtení
- Individuální program péče a pracovně lékařské služby
- eZpráva
- Církevní SZŠ Jana Pavla II. a FTN
- Rady pacientům
- Duchovní péče
- Čekací doba na operace
- Sezónní poradna
- Nadstandardní služby
- Práva pacientů
- Vnitřní řád
- Podávání stížností
- Nemocniční ombudsman
- Portál kvality a bezpečí MZ ČR
- Program podpory zdraví a prevence nemocí
- Zdravotnická dokumentace (nahlížení, výpisy a kopie)
- Seznam informovaných souhlasů
- Úsek laboratorních metod
- EpiStop
- UA POINT - ukončeno
- Pokladna – úřední hodiny
- Podatelna – úřední hodiny
- Thomayerova kavárna
- Přístupnost pavilonů v areálu
- Asociace ombudsmanů ve zdravotnictví ČR
Nemocniční ombudsman
Přejeme si, abyste během hospitalizace a ošetření v naší nemocnici byli spokojeni. Chceme, aby komunikace mezi Vámi, Vašimi blízkými a našimi zaměstnanci byla bezproblémová. Proto máme zřízenou funkci Nemocničního ombudsmana. V případě, že se domníváte, že byla Vaše, nebo práva Vašich blízkých porušena či ohrožena, můžete se na Nemocničního ombudsmana obrátit. Nemocniční ombudsman se bude snažit nalézt, co nejméně konfliktní formou, vhodné řešení pro obě zúčastněné strany.
Nemocniční ombudsman:
- Zasazuje se o ochranu práv pacientů.
- Zlepšuje komunikaci mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice.
- Prosazuje zlepšování kvality poskytovaných zdravotních služeb.
- Usiluje o maximální spokojenost pacientů.
- Jeho činnost je nezávislá, ale velmi úzce spolupracuje s vedením nemocnice i jednotlivých oddělení/klinik.
Na Nemocničního ombudsmana se můžete obrátit zejména v těchto případech:
- Když se domníváte, že byla porušena nebo ohrožena Vaše práva a práva Vašich blízkých.
- Když na oddělení/klinice vznikl, nebo hrozí konflikt v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb.
- Když vázne komunikace mezi oběma stranami a je potřeba nestranné řešení.
- Když dojde k problému mezi jednotlivými zaměstnanci, který je třeba řešit.
Nemocničního ombudsmana můžete kontaktovat:
Písemně na adresu:
Nemocniční ombudsman
Fakultní Thomayerova nemocnice
Vídeňská 800, 140 59 Praha 4 - Krč
Elektronickou poštou: ombudsman@ftn.cz
Osobně: v pavilonu D – ředitelství, Po-Pá 7:00-15:30 hod.
Telefonicky: 261 082 403
Písemně zaslané stížnosti musí obsahovat:
- jméno a příjmení stěžovatele,
- adresu stěžovatele,
- jméno, příjmení a adresu pacienta, pokud je pacient odlišný od stěžovatele,
- vylíčení podstatných skutečností, které jsou podnětem ke stížnosti, včetně uvedení jmen osob nebo názvů pracovišť, kterých se stížnost týká.
Postup pro podávání stížností Nemocničnímu ombudsmanovi a jejich vyřízení naleznete na webu FTN ZDE.