- Proč FTN
- Oddělení a kliniky
- Režim návštěv ve FTN
- Mapa a doprava
- Podatelna – úřední hodiny
- Pokladna – úřední hodiny
- Lékárna
- Lékařská pohotovostní služba
- Individuální program péče a pracovně lékařské služby
- Duchovní péče
- Církevní SZŠ Jana Pavla II. a FTN
- eZpráva
- Portál pacienta FTN
- Podněty, pochvaly a stížnosti
- Nemocniční ombudsman
- Práva pacientů
- Rady pacientům
- Vnitřní řád
- Zdravotnická dokumentace (nahlížení, výpisy a kopie)
- Seznam informovaných souhlasů
- Čekací doba na operace
- Nadstandardní služby
- Sezónní poradna
- Program podpory zdraví a prevence nemocí
- Úsek laboratorních metod
- Portál kvality a bezpečí MZ ČR
- EpiStop
- Thomayerova kavárna
- Snadné čtení
- Přístupnost pavilonů v areálu
Nemocniční ombudsman
Přejeme si, abyste během hospitalizace a ošetření v naší nemocnici byli spokojeni. Chceme, aby komunikace mezi Vámi, Vašimi blízkými a našimi zaměstnanci byla bezproblémová. Proto máme zřízenou funkci Nemocničního ombudsmana. V případě, že se domníváte, že byla Vaše, nebo práva Vašich blízkých porušena či ohrožena, můžete se na Nemocničního ombudsmana obrátit. Nemocniční ombudsman se bude snažit nalézt, co nejméně konfliktní formou, vhodné řešení pro obě zúčastněné strany.
Nemocniční ombudsman:
- Zasazuje se o ochranu práv pacientů.
- Zlepšuje komunikaci mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice.
- Prosazuje zlepšování kvality poskytovaných zdravotních služeb.
- Usiluje o maximální spokojenost pacientů.
- Jeho činnost je nezávislá, ale velmi úzce spolupracuje s vedením nemocnice i jednotlivých oddělení/klinik.
Na Nemocničního ombudsmana se můžete obrátit zejména v těchto případech:
- Když se domníváte, že byla porušena nebo ohrožena Vaše práva a práva Vašich blízkých.
- Když na oddělení/klinice vznikl, nebo hrozí konflikt v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb.
- Když vázne komunikace mezi oběma stranami a je potřeba nestranné řešení.
- Když dojde k problému mezi jednotlivými zaměstnanci, který je třeba řešit.
Nemocničního ombudsmana můžete kontaktovat:
Písemně na adresu:
Nemocniční ombudsman
Fakultní Thomayerova nemocnice
Vídeňská 800, 140 59 Praha 4 - Krč
Elektronickou poštou: ombudsman@ftn.cz
Osobně: v pavilonu D – ředitelství, Po-Pá 7:00-15:30 hod.
Telefonicky: 261 082 403
Písemně zaslané stížnosti musí obsahovat:
- jméno a příjmení stěžovatele,
- adresu stěžovatele,
- jméno, příjmení a adresu pacienta, pokud je pacient odlišný od stěžovatele,
- vylíčení podstatných skutečností, které jsou podnětem ke stížnosti, včetně uvedení jmen osob nebo názvů pracovišť, kterých se stížnost týká.
Postup pro podávání stížností Nemocničnímu ombudsmanovi a jejich vyřízení naleznete na webu FTN ZDE.