Často kladené otázky

Kdo zodpovídá za nabídku termínů pro registraci?

Za dohodnuté termíny pro online registraci vždy zodpovídá Fakultní Thomayerova nemocnice dle aktuální provozní situace. V případě takového dotazu prosíme kontaktujte pana Jiřího Nedomu, tel.: +420 261 083 845


Co mám dělat, pokud zapomenu heslo?

Postupujte pomocí linku „Zapomenuté heslo“ na obrazovce pro přihlášení.


Mohu získat termín rezervace i telefonicky?

Pokud již máte vytvořený účet v tomto systému, můžete kontaktovat pana Jiřího Nedomu, tel.: +420 734 882 481 a požádat o telefonickou rezervaci termínu.

Pokud účet v tomto systému ještě nemáte, Klikněte na tlačítko "Registrace" v pravém horním menu nebo E-Health - Registrace uživatele a postupujte dle instrukcí.


Opravdu musím mít ve svém účtu zadaný email i telefon?

Ověřený email a telefon jsou povinné součásti účtu a slouží k jednoznačné identifikaci uživatele a pro bezpečné přihlášení do systému a ochranu údajů před zneužitím.


Jaké služby nabízí portál pacienta pro občany?

Portál pacienta Fakultní Thomayerovy nemocnice nabízí registrovaným i neregistrovaným uživatelům aktuálně tyto služby:

Služby pro všechny uživatele:

  • Prohlížení portálu
  • Objednání k lékaři (do nemocnice) na vybranou ambulanci v portálu

Služby pro registrované a ověřené uživatele:

  • Prohlížení portálu
  • Objednání k lékaři (do nemocnice) na vybranou ambulanci v portálu
  • Prohlížení objednávek založených uživatelem
  • Zobrazení zdravotní dokumentace autorizované lékařem nemocnice

Jak si zobrazím vlastní zdravotnickou dokumentaci jako pacient?

Pro zobrazení zdravotní dokumentace je nutné mít založen účet na Portálu pacienta FTN a tento účet mít ověřen důvěryhodnou autoritou. Informace o procesu založení účtu a ověření registračních údajů naleznete níže na této stránce. Po ověření Vámi zadaných registračních údajů registrační autoritou Vám bude při dalším přihlášení zpřístupněna Vaše zdravotnická dokumentace v nabídce Portálu pacienta FTN. Více informací o ověřování registračních údajů naleznete na stránce: E-Health - Ověření účtu.


Jaké části zdravotnické dokumentace si mohu zobrazit?

Portálu pacienta FTN umožňuje přístup k vybraným částem zdravotnické dokumentace vedené ve FTN. Portál pacienta FTN v současné době zobrazuje pouze autorizované lékařské záznamy vybraných typů:

  • Ambulantní nálezy
  • Propouštěcí zprávy

Kdo bude mít přístup k mé zdravotnické dokumentaci?

Přístup k Vaší zdravotnické dokumentaci prostřednictvím Portálu pacienta FTN je podmíněn Vaším bezpečným přihlášením s vícefaktorovou autentizací.

Portál pacienta FTN v současnosti umožňuje přístup k Vaší zdravotní dokumentaci pouze Vám, pokud jste řádně registrován, a ošetřujícím lékařům Fakultní Thomayerovi nemocnice.


Jak se mohu do portálu pacienta registrovat?

  1. Klikněte na ikonu „Registrace”, která je umístěna na horní liště (pokud není ikona viditelná, rozbalte horní menu klepnutím na symbol tři vodorovné čáry). Objeví se registrační formulář.
  2. Vyplňte registrační formulář. Povinné údaje jsou zvýrazněné hvězdičkou.
  3. V druhém kroku registrace vyplňte e-mailovou adresu a telefonní číslo. Tyto kontakty následně ověřte stisknutím tlačítka „Ověřit” v kartičce příslušného kontaktu. Ověření lze provést zadáním kódů, které Vám přišly v SMS zprávě a e-mailu.
  4. V poslední části formuláře naleznete políčko pro souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů. Pečlivě si přečtěte tyto podmínky a v případě souhlasu zaškrtněte políčko.
  5. Po vyplnění formuláře a odsouhlasení podmínek klikněte na tlačítko „Dokončit registraci”. Budete přesměrován/a na stránku s instrukcemi pro ověření totožnosti.

Alternativní možností je využít existujícího externího účtu např. E-Identita a rovnou se tímto účtem přihlásit. Při prvním přihlášení bude účet v Portálu pacienta FTN vytvořen automaticky.


Jak ověřím totožnost jako pacient?

Po dokončení registrace jste byl/a přesměrován/a na stránku se žádostí o ověření údajů. Na této stránce naleznete své uživatelské jméno, ověřovací kód a instrukce k ověření totožnosti. Postupujte podle těchto instrukcí. K ověření budete potřebovat vytištěný registrační formulář, který si můžete kdykoliv znovu zobrazit ve svém uživatelském profilu po přihlášení. Ověření registrace provádějí kontaktní pracoviště nemocnic připojených do portálu. Více informací o ověřování registračních údajů naleznete na stránce: E-Health - Ověření účtu.


Jak si zobrazím svůj uživatelský profil?

  1. Přihlaste se k portálu pacienta.
  2. Klikněte na ikonu s Vaším uživatelským jménem, která je umístěna na horní liště (pokud není ikona viditelná, rozbalte horní menu klepnutím na symbol tři vodorovné čáry). Objeví se nabídka menu. V tomto menu zvolte „Uživatelský profil“.

Jak se přihlásím?

Klikněte na ikonu „Přihlásit se“, která je umístěná na horní liště (pokud není ikona viditelná, rozbalte horní menu klepnutím na symbol tři vodorovné čáry). Budete přesměrován/a na přihlašovací stránku.

Přihlášení lze provést pomoci jedné z nabízených možností, a to:

1. Pomocí Lokálního účtu portálu, který obdržíte při registraci. Pro přihlášení vyplňte pole „Uživatelské jméno nebo e-mail“ a „Heslo“, poté klikněte na tlačítko „Přihlásit se“.

  • Následně proběhne dvou-faktorové ověření uživatele pomocí autentizačního kódu zaslaného na Váš mobil ve formě SMS nebo na Váš e-mail (volbu výchozího autentizačního kanálu můžete změnit ve svém profilu – v nabídce "Dvoufaktorové ověření").
  • Během přihlášení je možné si jednorázově zaslat autentizační kód na jiný ověřený kontakt.
  • Zadáním zaslaného kódu se přihlásíte do portálu. *)

2. Pomocí Identity občana

Vyberete možnost a provedete přihlášení dle instrukcí pro přihlášení:


Jak se přihlásím pomocí externího účtu (Mobilní klíč…,MojeID)? a mohu využít lokální účet

Externí účet lze využít k založení nového lokálního účtu (stačí se jenom tímto externím účtem poprvé přihlásit) nebo k propojení s již existujícím lokálním účtem. Propojení lze provést následujícím způsobem:

  1. Otevřete uživatelský profil po přihlášení do Portálu pacienta.
  2. Ve Vašem uživatelském profilu zvolte položku „Externí účty“.
  3. Zvolte službu, kterou chcete propojit s Vaším portálovým účtem. Budete přesměrován/a na stránky této služby.
  4. Postupujte podle instrukcí na stránkách této služby.

Kde najdu své objednávky k lékaři?

Každý uživatel portálu má možnost využít elektronického objednávkového systému pro objednání návštěvy zdravotnického zařízení. Registrovaní uživatelé mohou navíc po přihlášení vidět také přehled svých objednávek a jejich stav. Uživatelé portálu si své objednávky mohou prohlédnou v nabídce "Objednání k lékaři" (v podnabídce "Seznam objednávek").

     
     
     
    Pro poskytování služeb a analýzu návštěvnosti používáme soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více o cookies.