E-06 Zp?sob ?e?en? st?nost?
St?nost
m??e b?t uplatn?na
po?aduj?c?m subjektem (z?kazn?kem) na zp?sob
jedn?n? pracovn?ka OKB. Je vy??zena pracovn?kem OKB, kter? ji p?ijal,
lze-li st?nost vy?e?it okam?it?. Pokud nelze vy?e?it okam?it?, p?ed?
k ?e?en? vedouc?mu ?seku.
St?nosti
se na OKB zaznamen?vaj? do KNIHY ST?NOST?.
Reklamaci lze
pod?vat v p??pad?
nespln?n? deklarovan?ch po?adavk? v?sledn?ho produktu (v?sledku vy?et?en?):
?
podez?en? o nespr?vn? hodnot? v?sledku,
?
nedodr?en? term?nu dod?n? v?sledku,
?
nedod?n? v?sledku.
Reklamace lze pod?vat ?stn? nebo p?semnou formou. Reklamaci je
opr?vn?n p?ijmout jak?koliv pracovn?k OKB. Odpov?dnost za ??zen? reklamac? m? prim??
odd?len? ve spolupr?ci s mana?erem kvality OKB, v jejich nep??tomnosti
osoby opr?vn?n? jejich zastupov?n?m.
Term?n
vy??zen? reklamace je stanoven na 7 pracovn?ch dn?. V tomto term?nu
podle aktu?lnosti reklamace obdr?? z?kazn?k p?semnou, elektronickou nebo
telefonickou informaci o ?e?en? reklamace. P?edm?t reklamace a z?znamy
o jej?m pr?b?hu jsou zapisov?ny do formul??e F04 OKB Reklamace.
V ti?t?n? podob? je origin?l vypln?n?ho formul??e p?ed?n z?kazn?kovi,
elektronick? podoba a kopie je ulo?ena u mana?era kvality OKB. Nen?-li mo?n? reklamaci vy?e?it ve stanoven?m term?nu, mus?
b?t o t?to skute?nosti informov?n z?kazn?k a mus? mu b?t ozn?men
kone?n? term?n ?e?en?.