E-06 Zp?sob ?e?en? st?nost?

St?nost m??e b?t uplatn?na po?aduj?c?m subjektem (z?kazn?kem) na zp?sob jedn?n? pracovn?ka OKB. Je vy??zena pracovn?kem OKB, kter? ji p?ijal, lze-li st?nost vy?e?it okam?it?. Pokud nelze vy?e?it okam?it?, p?ed? k ?e?en? vedouc?mu ?seku.

St?nosti se na OKB zaznamen?vaj? do KNIHY ST?NOST?.

Reklamaci lze pod?vat v p??pad? nespln?n? deklarovan?ch po?adavk? v?sledn?ho produktu (v?sledku vy?et?en?):

?         podez?en? o nespr?vn? hodnot? v?sledku,

?         nedodr?en? term?nu dod?n? v?sledku,

?         nedod?n? v?sledku.

Reklamace lze pod?vat ?stn? nebo p?semnou formou. Reklamaci je opr?vn?n p?ijmout jak?koliv pracovn?k OKB. Odpov?dnost za ??zen? reklamac? m? prim?? odd?len? ve spolupr?ci s mana?erem kvality OKB, v jejich nep??tomnosti osoby opr?vn?n? jejich zastupov?n?m.

Term?n vy??zen? reklamace je stanoven na 7 pracovn?ch dn?. V tomto term?nu podle aktu?lnosti reklamace obdr?? z?kazn?k p?semnou, elektronickou nebo telefonickou informaci o ?e?en? reklamace. P?edm?t reklamace a z?znamy o jej?m pr?b?hu jsou zapisov?ny do formul??e F04 OKB Reklamace. V ti?t?n? podob? je origin?l vypln?n?ho formul??e p?ed?n z?kazn?kovi, elektronick? podoba a kopie je ulo?ena u mana?era kvality OKB. Nen?-li mo?n? reklamaci vy?e?it ve stanoven?m term?nu, mus? b?t o t?to skute?nosti informov?n z?kazn?k a mus? mu b?t ozn?men kone?n? term?n ?e?en?.

obsah